خرید خاویار اصل - رایبد خاویار
قیمت خاویار امپریال

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امروزه به دلیل شرایط هایی که به وجود آمده است و نمایندگی های بسیاری که در زمینه تولید و خرید و فروش ماهیان خاویار ها وجود دارند، نرخ و قیمت هر یک از گونه ها در میان نمایندگی‌ها و شرکت‌های تولیدی فرق میکند.

در این زمینه ویژگی هایی باعث می‌شود تا قیمت محصول های خاویار کاهش و یا افزایش یابد. برای مثال: شرایط اقتصادی حاکم در کشور به راحتی تاثیر خود را بر روی قیمت ها می گذارد. همچنین نمایندگی هایی که در خط عالی تولید و پرورش محصولات خود بهترین ویژگی ها را دارند و درجه یک ترین بسته بندی نیز باعث می شود تا نرخ محصولاتشان کمی بیشتر از برندهای دیگر باشد.

وزن بسته بندهای محصولات رایبد خاویار عبارتند از:

  • ۳۰ گرمی
  • ۵۰ گرمی
  • ۱۰۰ گرمی
  • ۱۲۵ گرمی
  • و….

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا

برخی از مشخصه های مهم خاویار بلوگا اصل ایرانی:

  • رنگ طبیعی
  • شفافیت مطلوب
  • اندازه دانه های استاندارد
  • نداشتن ناخالصی
  • داشتن تاییدیه ها

قیمت خاویار ۵۰ گرمی رایبد

برای دریافت قیمت 50 گرم بلوگا و ، ۳۰ گرمی و … موجود در نمایندگی رایبد خاویار شما می توانید به بخش فروشگاه رجوع کنید پس از مراجعه، وزن مورد خاویار را برای خرید انتخاب نمایید. از طریق سایت فروشگاه می توانید لیست تمام گونه های خاویار را در بسته بندی های مختلف نمایندگی دریافت کنید‌.

هر یک از گونه های خاویاری ویژگی های مخصوص به خود را دارند اما همگی آنها از جهت خاصیت در صورت این که اصل باشد، در کنار هم یکسان می باشند، و شما اطلاعات مورد نظر خود را در این زمینه می توانید از سایت فروشگاه دریافت کنید.

قیمت خاویار ۵۰ گرمی دیجی کالا

خاویارهای موجود در دیجی کالا را می توانید شما به همراه قیمت های انها که در کنارشان در سایت فروشگاه  رایبد درج شده است را مشاهده کنید.  بسیاری از برند هایی که خاویار خود را در دیجی کالا ثبت کرده اند، محصول هایشان نرخ کمی دارد.

نحوه ارسال بر روی کیفیت محصول ها تاثیر بسزایی می گذارد که دیجی کالا مناسب ترین نحوه ارسال را برای خاویارها ندارد.

حمل و نقل موجود در رایبد خاویار به گونه ای است که مشتری در نقاط دور نیز می تواند محصول را با کیفیت عالی تحویل بگیرد.

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا

قیمت خاویار بلوگا امپریال برای ۵۰ گرم

قیمت خاویار امپریال بلوگا در وزن های مختلف با هم متفاوت است. اگر به صورت کلی علاوه بر وزن ۵۰ گرمی خاویار بلوگا، می خواهید دیگر محصول ها را به جهت قیمت مشاهده کنید می توانید به شرکت تولیدی رایبد خاویار رجوع کنید و می توانید از ویژگی ها و تخفیف های موجود در فروشگاه بهره مند شوید.

امپریال بلوگا در میان دیگر گونه های خاویاری، یکی از بهترین محصول ها می باشد، که حتی این محصول به جهت صادراتی نیز از چندین دهه اخیر تا به امروز رتبه اول را به خودش اختصاص داده است. قیمت 50 گرم بلوگا در رایبد برای شما وجود دارد. بلوگا انواع مختلفی دارد که شامل محصولات زیر می شود:

  • بلوگا رویال
  • الماس
  • بلوگا تاپ
  • بلوگا سلکشن

قیمت خرید ۵۰ گرم خاویار بلوگا سلکشن

خرید 50 گرم خاویار بلوگا سلکشن برای مشتری های داخلی، جهت تحویل محصول درب منزل آنها، پیشنهاد می شود که به صورت آنلاین انجام شود. روش دیگر به صورت تلفنی است که سفارش خود را در رایبد خاویار ثبت کنید، و با پیگیری های لازم بهترین خاویار را در زمان بسیار کم می توانند درب منزل خود در تهران تحویل بگیرید.

ویژگی تحویل درب منزل که درون رایبد خاویار وجود دارد یکی از مهم ترین ویژگی ها است. ارسال برای تمام مشتری ها به هنگام تحویل محصول درب منزل برایشان رایگان است.

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

قیمت خاویار آسترا در تبریز

قیمت خاویار آسترا در تبریز

قیمت خاویار آسترا در تبریز چند است؟ برای اطلاع از قیمت انواع خاویارها به سایت …

دیدگاهتان را بنویسید