خرید خاویار اصل - رایبد خاویار
قیمت هر کیلو خاویار سیاه

قیمت هر کیلو دانه سیاه خاویار سال 1400

قیمت هر کیلو خاویار سیاه در سال 1402 چند است؟ هر کیلو خاویار در ایران و کشورهای اروپایی دارای قیمت های متفاوتی می باشد. خاویار تولید شده در ایران انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها دارای یک قیمت مشخصی می باشد که مختص به خودش است. در این بخش از متن درباره قیمت خاویار در سال 1401 برای شما عزیزان صحبت می نماییم.

کیفیت بی نظیر خاویار ایرانی

خاویار بلوگایی که در ایران تولید می شود یکی از بهترین و باکیفیت ترین نمونه خاویاری است که این روزها در کل جهان مصرف می شود. علاوه بر کیفیت، طعم و مزه ای که خاویارهای ایرانی دارند بسیار خاص است. بی نظیر بودن خاویار ایرانی از همه لحاظ سبب شده تا مشتریان زیادی در کل جهان خواستار خرید انواع خاویار ایرانی باشند.

رقابت خاویار ایران در سطح اول دنیا

خاویار ایران یکی از نمونه خاویارهای معروف و باکیفیتی است که مورد استفاده همه افراد در کل جهان قرار گرفته است. در سال های گذشته چیزی در حدود 90 درصد خاویارهایی که در کل دنیا مصرف می شود خاویار ایرانی بود و در کشور ایران تولید می شود اما امروزه 35 تا از کشورهای معروف در دنیا دست تولید انواع خاویار نهاده اند و با کشور ایران به صورت تنگاتنگ به رقابت پرداخته اند.

انواع خاویارهای ایرانی

بلوگا

آسترا

بری

سوروگا

استرلیاد

کلاسیک

و….

قیمت هر کیلو خاویار سیاه

ارزش و قیمت هر کیلو دانه سیاه خاویار ایرانی

هر کیلو از خاویارهای ایرانی دارای چه قیمتی می باشد؟ قیمت ها در بین انواع خاویارها می تواند متفاوت باشد. میزان تولید خاویار با وجود شرایط بد اقتصادی که امروزه در کشور وجود دارد به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا کرده است و خود این امر به قدری مهم می باشد که می تواند بر قیمت انواع خاویارهای سیاه تاثیر به سزایی بگذارد. در حال حاضر قیمت خاویار برای هر کیلو چیزی بین 28 میلیون تا 46 میلیون می تواند متفاوت باشد.

لیست قیمت خاویار سیاه در سال 1402

همانطور که در بالای این متن گفتیم میزان تولید برای هر خاویار رو به کم شدن است و همین کم شدن خاویارها در بازار سبب بالا رفتن قیمت ها شده است. وجود خاویارهای تقلبی با قیمت پایین در بازار نیز یکی دیگر از عواملی است که توانسته بر قیمت خاویارها در کشور تاثیر بگذارد. هر 50 گرم از خاویارهایی که در ایران به فروش می رسد دارای قیمتی بین 1 میلیونو چهارصد تومن تا 2 میلیونو سیصد تومن قیمت دارد. برای استعلام از قیمت انواع خاویارها با شماره مشاورینی که در این سایت میبینید به صورت مستقیم تماس حاصل فرمایید.

قیمت هر کیلو خاویار سیاه

نحوه خرید و ثبت سفارش  از شرکت تولید کننده

شرکت های تولید کننده خاویار در ایران تعداد اندکی هستند. ارتباط با این شرکت ها در کشور بسیار آسان می باشد که حتی فکرش را هم نمی کنید چرا؟ چون این شرکت ها دارای سایت های معتبر فروشگاهی نیز هستند. فقط کافیست با ورود به سایت این شرکت خاویاری که مد نظر دارید را ثبت سفارش نمایید و پس از ثبت سفارش خاویار خود را درب آدرسی که می دهید تحویل بگیرید.

مرکز فروش رایبد خاویار در گیلان

یکی از مراکز فروش خاویار در ایران رایبد خاویار می باشد. رایبد خاویار مرکز فروشی است که در استان گیلان دارای دفتر فروش می باشد. دفتر فروش مرکزی مجموعه رایبد خاویار در همین استان وجود دارد. افرادی که در استان های شمالی هستند برای خرید خاویارهای خود می توانند به دفتر این مجموعه مراجعه نمایند. خریدهای عمده و قراردادهای مربوط به کار، صادرات و… نیز در همین دفتر صورت می گیرد.

نمایندگی رایبد خاویار د تهران، تبریز، رشت و…

یکی از شرکت هایی که تولید کننده خاویار در سراسر کشور می باشد رایبد خاویار است این مجموعه دارای دفتر مرکزی در استان گیلان می باشد. این مجموعه دارای نمایندگی های معتبر در تهران، تبریز و رشت می باشد. همه افرادی که در این سه استان زندگی می کنند می توانند به صورت حضوری به نمایندگی ها مراجعه و خرید نمایند. مهم ترین مزیت خرید از نمایندگی های معتبری که در کشور وجود دارد عبارت است از:

صرف کمترین زمان برای انتخاب و خرید

تنوع در انتخاب خاویار

بررسی و مقایسه قیمت و کیفیت

تحویل درب منزل یا محل کار

پرداخت درب منزل (در بعضی شهرها)

پرداخت آنلاین

در دسترس بودن برا هر منطقه

و…

قیمت هر کیلو خاویار سیاه

ارسال خاویار به سراسر کشور از تهران

تهران یکی از شهرهایی است که مجموعه رایبد خاویار در این منطقه شرکت پخش دارد و خاویارهایی که در شمال کشور تولید می شود را با یک قیمت مناسب به دست مشتری و درب آدرسی که می دهد ارسال می نماید. اررسال خاویار از این کلانشهر به تمام شهرهایی که در کشور ایران وجود دارد امکان پذیر است چون تهران شهری بسیار بزرگ با انواع بابری ها می باشد.

خاویار چگونه ارسال می شود؟

خاویارها با استفاده از پک مخصوص که شامل یونولین و یخ است بسته بندی می شوند و پس از بسته بندی از طریق انواع باربری ها به شهرهای مختلف در کشور ارسال می شوند پس اصلا لازم نیست که از شرایط ارسال خاویار نگران باشید. مجموعه رایبد خاویار انواع نمونه خاویارهایی خریداری شده توسط مشتری را با یک شرایط بسیار مناسب ارسال می نمایید تا هر چه زودتر به دست مشتری برسد و در طول مسیر خراب نشود.

انواع روش های ارسال خاویار

الپیک

اسنپ باکس

پیک شخصی

ترمینال

هواپیمایی

و….

قیمت هر کیلو خاویار سیاه

فرق خاویار اصل و تقلبی و راه شناخت آنها

امروزه در کشور خاویارهای مختلفی وارد بازار شده اند که با قیمت بسیار ناچیز در حال فروش هستند و خیلی افراد بدون اینکه از خاویارها آگاهی داشته باشند آنها را خریداری و مصرف می نمایید اما از مضرر بودن این خاویار اطلاع ندارند. برای اینکه بتوانید خاویار اصل را از تقلبی شناسایی کنید تعدادی از ویژگی های خاویار اصل را در این بخش از متن برایتان بیان می نماییم.

روش تشخیص خاویار اصل

شکل ظاهری دانه خاویار

رنگ خاویار

درج مشخصات محصول

پلمپ سربی که دارد

دارای تاریخ تولید و انقضا است

درج نام خاویار ایرانی

تفاوت قیمت خاویار اصل با تقلبی

و…

به یسته بندی خاویار اصل و لوگو دامپزشکی دقت کنید!!

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که می توانید خاویار اصل از تقلبی را شناسایی کنید نوع بسته بندی است که این دو خاویار دارا هستند. خاویار تقلبی فقط در داخل یک شیشه است ولی خاویار اصل کاغذ لفافه، نخ پیچ و پلمپ سربی دارد. مهم ترین چیز که برای خاویار اصل قابل شناسایی است لوگوی دامپزشکی است که دارا می باشد و بر روی آن هک شده است.

کیفیت لوکس دانه سیاه خاویار اصل ایرانی

اگر به کیفیت دانه های خاویار اصل دقت کنید متوجه می شوید که این نوع خاویار دارای دانه هایی با قوام بسیار بالا می باشد. دانه های خاویار سیاه از هم جدا هستند و بهم چسبیده نیستند و با دیدن این دانه های خاویار می توانید به صورت کاملا آسان می توانید به کیفیت آن پی ببرید. لوکس ترین نوع خاویاری که در کل جهان مورد مصرف قرار گرفته خاویاری است که در کشور ایران تولید می شود.

قیمت هر کیلو خاویار سیاه

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

قیمت خاویار آسترا در تبریز

قیمت خاویار آسترا در تبریز

قیمت خاویار آسترا در تبریز چند است؟ برای اطلاع از قیمت انواع خاویارها به سایت …