خرید خاویار اصل - رایبد خاویار

خرید خاویار اصل سال 1401

خرید انواع خاویار 1401 در ایران چگونه است؟ فقط کافیست برای خرید انواع خاویارهای تازه و باکیفیتی که در ایران تولید می شود وارد سایت رایبد خاویار شوید و یا اینکه با شماره مشاورینی که در این سایت وجود دارد تماس حاصل فرمایید. در اردامه بیشتر درباره انواع خاویارهای اصلی که در ایران تولید می شود و روش های خرید آن بیشتر صحبت می کنیم.

وضعیت بازار خاویار در سال 1401

محصولات مختلفی اعم از خاویار در کشور ایران تولید می شوند و انواع نمونه های این محصولات پس از تولید برای فروش وارد بازار می شوند. وضعیت بازاری که خاویار در سال 1401 دارد چگونه است؟ فروش خاویار در بازارهای داخلی و خارجی به دلیل وجود نوسان قیمتی که در بازار ایران وجود دارد و مشکلات اقتصادی که امروزه در این کشور به وجود آمده به مشکل اساسی برخورده است.

خرید انواع خاویار 1401

انواع خاویار های موجود در فروشگاه رایبد خاویار

ماهی های خاویاری پرورشی مختلفی در ایران تولید می شود که هر کدام دارای خاویارهای مختلفی می باشند. تنوع خاویارهایی که در کشور ایران تولید می شود تقریبا بالا می باشد. خاویارهای باکیفیت و تازه ای که امروزه در شرکت های معتبر ایرانی تولید می شوند خاص و بسیار کمیاب هستند. انواع نمونه خاویارهای باکیفیت با برند رایبد خاویار عبارت است از:

بلوگا

امپریال تاپ

امپریال

رویال

بری

امپریال

رویال

خرید انواع خاویار 1401

لیست قیمت خاویار اصل ( 25- 50 و 100 گرمی)

همانطور که می دانید خاویارهای بی کیفیت تقلبی وارد بازار ایران شده اند و در حال فروش هستند. اگر می خواهید خاویاری بسیار باکیفیت از خریداری نمایید حتما باید به فروشگاههای تخصصی فروش و یا سایت های معتبر فروشگاههای مراجعه نمایید. انواع خاویارهایی که با وزن های 25، 50 و 100 گرمی در ایران تولید می شوند دارای چه قیمتی هستند؟ برای اینکه همه شما عزیزان تا حدودی با قیمت های خاویارها آشنا شوید یک لیست قیمت تولید شده از مجموعه رایبد خاویار را در این بخش از متن بارگذاری می نماییم.

خرید انواع خاویار 1401

قیمت خاویار در سال 1401 افزایش چندانی نداشت !!

همانطور که می دانید قیمت انواع محصولات در ایران امروزه در حال تغییر است. عوامل بسیاری وجود دارد که می تواند بر قیمت انواع خاویارها تاثیر بگذارد و خاویار نیز نمونه ای از این محصولات می باشد. قیمت ها با توجه به شرایط اقتصادی که در کشور حاکم است می توانند دچار تغییرات اساسی شوند. فقط شرایط اقتصادی نیست که در قیمت خاویارها دخیل بوده بلکه عوامل مختلف دیگری می توانند بر قیمتهای خاویارها تاثیر بگذارند و آن عوامل عبارتند از:

رنگ طبیعی

نداشتن ناخالصی

دریایی یا پرورشی بودن

نوع ماهی خاویاری (فیل‌ماهی، تاس ماهی و ازون‌برون)

شفافیت دانه‌های خاویار

اندازه دانه‌ها (ریزی و درشتی)

بسته‌بندی بهداشتی و استاندارد

داشتن تأییدیه‌های لازم سازمان‌های غذایی معتبر

خرید انواع خاویار 1401

خاویار تقلبی ارزان قیمت است

انواع خاویارهای تقلبی که در ایران خرید و فروش می شوند دارای قیمتی بسیار پایین هستند چرا؟ چون اصلا خاویار نیستند و با ماده  های غیر خوراکی و شیمیایی ساخته شده اند. پس گول قیمت پایین خاویارهایی که در بازار وجود دارد را نخورید. خاویارهای تقلبی دارای مشخصات خاصی هستند که قابل شناسایی می باشد. از انواع مشخصه های خاویار تقلبی می توانیم به :

۱- کاور کاغذی و پلمپ سربی ندارد

۲- اطلاعات درج شده به زبان روسی

۳- قیمت بسیار پایین

۴- با عنوان بلوگا روسی 000 عرضه می گردد

۵- فاقد کد بهداشتی و دامپزشکی است

اشاره نماییم.

پس با خوردن خاویارهای تقلبی با قیمت پایین جان خود و عزیزانتان را به خطر نندازید.

خرید انواع خاویار 1401

تفاوت خاویار اصل و تقلبی

مواد تشکیل دهنده بین خاویار اصل و تقلبی کاملا متفاوت هستند. نوع تخم خاویاری که تقلبی است با موادی مثل پارافین و یا جلبک های دریایی ساخته می شود ولی تخم خاویاری که اصل باشد از شکم ماهی های خاویاری به صورت طبیعی بدست می آید. تعدادی از مشخصاتی که میشود خاویار اصل و تقلبی را از هم شناسایی کرد عبارت است از:

نوع بسته بندی

بسته بندی این دو خاویار کاملا با هم متفاوتند. برای خاویارهایی که اصل است از کاور کاغذی و پلمپ سربی استفاده می نمایند در صورتی که نوع تقلبی آن فقط داخل یک شیشه قرار دارد.

کیفیت دانه های خاویار

دانه هایی که این نوع خاویار دارند دارای یک کیفیت کاملا متفاوت با یکدیگرند. خاویار اصل دارای دانه هایی باکیفیت و جدا از هم هستند.

ترکیبات خاویار

موادی که خاویارهای تقلبی و اصلی دارند هم بسیار متفاوت است. نوع تقلبی خاویار با جلبک های دریایی و یا پارافین طی فرایندهای مختلف ساخته می شود در صورتی که خاویار اصل به صورت طبیعی و از شکم ماهی های خاویاری بدست می آید.

قیمت خاویار

قیمت انواع خاویارهای تقلبی که در بازار وجود دارد نسبت به خاویارهای اصل کاملا ناچیز می باشند. دلیل پایین بودن قیمت خاویار تقلبی نیز نوع موادی است که در آن استفاده شده است.

خرید انواع خاویار 1401

از کجا خاویار اصل بخریم؟

برای خرید انواع خاویار باید به مکان های معتبری که در کشور ایران وجود دارد مراجعه نمایید. یکی از شرکت هایی که می توانید برای خرید خاویار به آن مراجعه نمایید رایبد خاویار است. سلامتی شما عزیزان برای این شرکت بسیار مهم است و برای همین انواع خاویارهایی که اصل باشد در اختیار شما عزیزان با یک قیمت مناسب قرار می دهد. این شرکت دارای نمایندگی های معتبری نیز در شهرهای مختلف دارد که برای خرید به آنها مراجعه نمایید.

فروشگاه های معبتر خاویاری در ایران

خاویار محصولی دریایی و لوکس است. برای فروش انواع مختلفی از خاویارهایی که در ایران تولید می شود فروشگاههای معتبری وجود دارد. رایبد خاویار از انواع نمایندگی ها و فروشگاههای معتبری است که در کشور وجود دارد. این فروشگاه دارای تمامی مجوزات برای فروش خاویار می باشد که با خیال راحت می توانید به آن مراجعه و خرید خود را انجام دهید.

خرید انواع خاویار 1401

مجوزات رایبد خاویار برای فروش خاویار

هر فروشگاه فروشی که در ایران به صورت حضوری و اینترنتی مشغول به کار است باید دارای یک سری مجوزات فروشی باشد. مجموعه رایبد خاویار هم یکی از مجموعه های بزرگ و فروشگاهی در کشور است که تمام مجوزات لازم را برای فروش انواع خاویار دریافت کرده است و آن مجوزها عبارت است از:

مجوزات فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار

رایبد خاویار هم اینماد دارد!!

اینماد به چه فروشگاهی تعلق میگیرد

رایبد خاویار برای کسب و کار اینترنتی مجوز دارد

و….

خرید انواع خاویار 1401

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

قیمت خاویار آسترا در تبریز

قیمت خاویار آسترا در تبریز

قیمت خاویار آسترا در تبریز چند است؟ برای اطلاع از قیمت انواع خاویارها به سایت …