خرید خاویار اصل - رایبد خاویار
قیمت انواع خاویار

قیمت انواع خاویار ایرانی در بازار

چرا قیمت انواع خاویار ایرانی در بازار متفاوت است؟ معیار قیمت گذاری خاویار چیست؟ قیمت خاویار بلوگا ایرانی در نمایندگی رسمی برای بسته بندی های 50 گرمی برابر است با 590 هزار تومان. در ادامه معیار های قیمت گذاری برای انواع خاویار ایرانی را تشریح خواهیم کرد.

انواع خاویار ها چه فرقی با هم دارند؟

شناخت خاویار و معیار قیمت گذاری آن، انتخاب راحت و دقیقی را برای خرید خاویار به ما می دهد. ابتدا باید بدانیم ما در ایران چندیدن رقم ماهی خاویاری داریم. هر یک از این ماهی ها، خاویار منحصر به فردی دارند که نسبت به هم شباهت ها و تفاوت هایی دارند. این تفاوت ها تعیین کننده قیمت خاویار هستند.

انواع خاویار ایرانی در بازار

  • نام ماهی: فیل ماهی — نام خاویار: بلوگا
  • نام ماهی: تاس ماهیان — نام خاویار: استرا (طلایی)
  • نام ماهی: سیبری — نام خاویار: بری
  • نام ماهی: اوزون برون — نام خاویار: سوروگا
  • خاویار ماهی: استرلیاد — نام خاویار: استرلید
  • خاویار کلاسیک یا فشرده (ترکیب چند نوع خاویار)

نرخ خرید خاویار پرورشی و دریایی

لیست قیمت انواع خاویار ایرانی در بازار

قیمت انواع خاویار ایرانی در بازار چند است؟ قیمت خاویار های ایرانی برای فروش در بازار داخلی عرضه شده است. ارزشمندترین خاویار ایرانی همان خاویار بلوگا الماسس است. قیمت هر کیلو خاویار بلوگا الماس در بازار اتحادیه اروپا  برای هر کیلو گرم حدود 5 تا 8 هزار یورو است. اما در این میان خاویار بری قیمت پایینی دارد. دلیل آنرا شرح میدهیم.

قیمت خاویار 100 گرمی

خاویارهای ایرانی با وزن 100 گرم در ایران دارای چه قیمتی هستند؟ خاویارهای ایرانی انواع مختلفی دارند که هر یک از 100 گرم آنها دارای نرخ مشخصی می باشد. خاویار ایران با وزن های مختلفی اعم از 100 گرمی بسته بندی و به فروش می رسند. برای دریافت قیمت های روز خاویار ایران با وزن 100 گرم حتما با مشاورین مجموعه های معتبر در ارتباط باشید.

ماهی خاویاری که گران ترین خاویار را دارد!

تمام دنیا خاویار ایران را بهترین نوع خاویار دنیا می داند. همان طور که اشاره شد رقم های متنوع ماهی خاویاری در محدوده جغرافیایی ایران زیست می کنند. در این میان فیل ماهی به عنوان بزرگترین گونه ماهی خاویاری شناخته می شود. طبق گزارشات بزرگترین فیل ماهی صید شده در دریای کاسپین (خزر) فیل ماهی با وزن ۱۲۵۰ کیلو گرم بوده که حدود ۲۳۰ کیلو گرم وزن داشته.

این ماهی معمولا وزن 50 تا 100 کیلو گرمی پرورش داده می شود. طعم خاویار فوق العاده ای دارد. درشتی سایز دانه های خاویار بلوگا ایرانی و همچنین رنگ و طعم جذاب این نوع خاویار دلیلی است بر گران قیمت بودن خاویار بلوگا ایرانی.

مراکز فروش خاویار در تهران

خاویار بری رتبه دوم در میزان تولید

قیمت خاویار بری چند است؟ اولویت اغلب پرورش دهندگان فیل ماهی است، اما در رتبه دوم کدام ماهی جای می گیرد؟ جواب: ماهی خاویاری سیبری است. بله ماهی خاویاری سیبری به دلیل سرعت رشد بالا و ضریب تبدیل بیشتر در مقایسه با سایر ماهیان خاویاری (به جز فیل ماهی) اولویت دوم برای تولید خاویار است. خاویار بری از لحاظ میزان تولید و صادرات، دومین نوع خاویاری است که در ایران تولید می گردد.

قیمت خاویار بری از خاویار بلوگا پایین تر است و دلیل آن هم سایز دانه های آن است که از بلوگا کوچکتر بوده و همچنین رنگ و طعم خاویار بلوگا نداشته و طرفداران کمتری نسبت به بلوگا دارد. از آنجا که خاویار بری قیمت کمتری نسبت به بلوگا دارد، جایگاه و طرفاداران خاصی در تجارت خاویار دارد.

فرق انواع خاویار ها در چیست؟

با تمام این تفاصیل می توانیم چند معیار برای رتبه بندی خاویار مشخص کنیم. اکنون جهت جمع بندی موردی به آن اشاره خواهیم کرد:

  1. نوع ماهی خاویاری
  2. سایز دانه خاویار
  3. رنگ خاویار
  4. طعم خاویار
  5. تازگی و قوام دانه های خاویار

این موراد تفاوت هایی خاویارهایی است که در بسته بندی هایی به اسم خاویار ایران عرضه می گردد.

قیمت صادراتی خاویار ایران چقدر است؟

قیمت انواع خاویار صادراتی چند است؟  شاید برایتان جالب باشد بدانید قیمت خاویاری ک از ایران صادر می شود چقدر است؟ در این اینجا لیست قیمت صادراتی خاویار را قرار داده ایم. قیمت ارائه شده بر حسب یورو بوده و مبنا تحویل خاویار در گمرک کشور مقصد می باشد CFR (البته ترخیص در گمرک مقصد به پای مشتری خواهد بود)

قیمت خاویار فیل ماهی در ایران چند است؟

وزن بسته بندی خاویار برای فروش صادراتی و داخلی

بسته بندی خاویار به طور کلی در دو گروه: 1- اورجینال 2- ریپک قرار می گیرد. که بسته به درخواست و سفارش مشتری قابل ارائه است.

بسته بندی ریپک برای خاویار:

  • 30 گرمی
  • 50 گرمی
  • 125 گرمی

بسته بندی ریپک برای خاویار:

  • 0.5 کیلو گرمی
  • 1 کیلو گرمی
  • 2 کیلو گرمی

تفاوت اصلی این بسته بندی ها در زمان مدت ماندگاری و تاریخ مصرف خاویار است: خاویار در بسته های ریپک 3 الی 4 ماه تاریخ انقضا دارند، در صورتی که در پک های اورجینال قابلیت نگهداری بیشتر خاویار را داراست و خاویار در اینوع بسته بندی 9 الی 12 ماه تاریخ انقضا خواهند داشت.

خاویار اصل ایرانی

انواع خاویار اصل ایرانی در سراسر کشور ایران یافت می شود. خاویار اصل دارای مشخصات خاصی می باشد . این مشخصات شامل رنگ طبیعی ، بوی خوشایند و جنس خوب می باشد. خاویار های ارگانیک و اصل ایرانی در ایران و در کشور های خارجی از محبوبت بسیاری بر خوردار می باشند . خاویار هایی را که هیچ مواد افزودنی در آن یافت نشود و کاملا طبیعی باشد را خاویار اصل می گویند . مشتریان گرامی خاویار درجه یک و اصل ایرانی را می توانند از فروشگاه ها و مراکز معتبر خرید و فروش خاویار تهیه و خریداری نمایند .

قیمت خاویار بلوگا در بازار

قیمت خاویار بلوگا در ایران

خاویار های متنوع هستند . این ماده های غذایی مقوی دارای ویتامین های ضرروی بدن می باشند که شخص مصرف کننده با میل کردن کمی از خاویار ها احساس سیری میکند . زیرا خاویار ها دارای مواد مغذی بسیاری می باشند . خاویار های درجه یک کشورمان ایران در سراسر جهان بسیار مشهور بوده و مورد استفاده اکثر مردم دنیا قرار می گیرد . یکی از خاویار های مشهور ایران خاویار های بلوگا می باشند . برای فراهم کردن و خرید این خاویار ارزشمند شما هم وطنان می توانید با مراجعه به نمایندگی های معتبر خاویار ها و یا شعبه های آن نمایندگی از این نعمت الهی بهره لازم را ببرید .

فروش اینترنتی خاویار

خاویار ها به نحوه های گوناگونی در داخل کشور ایران و همچنین خارج کشور خرید و فروش می شود . امروزه خرید و فروش اینترنتی بسیار محبوب مشتریان شده است زیرا کار ها را برای مردم بسیار آسان نموده است . خاویار ها فایده های خیلی زیادی برای انسان ها دارد زیرا برای درمان بسیاری از بیماری ها همچون افسردگی ، بیماری های مفصلی ، قلبی و عروقی و . . . مورد استفاده اکثر مردم قرار می گیرد . فروشگاه ها و بازار های آنلاین با فروش اینترنتی خاویار های با کیفیت به سراسر این کشور ، رونق اقتصادی خوبی را برای کشورمان ایران به وجود آورده اند .

فروش اینترنتی فیل ماهی

فروش خاویار در شرکت معتبر ایران

خاویار ها فواید بسیاری در سلامتی و تن درستی جسمی و ذهنی انسان ها دارد . برای کسانی که دارای کم خونی می باشند خاویار طبیعی و تازه می تواند بسیار مفید و ضروری باشد و به درمان شخص مبتلا به کم خونی کمک خیلی زیادی بکند . متاسفانه شرکت های سود جویی وجود دارد که خاویار جعلی را به عنوان خاویار اصلی وارد بازار می کنند که قیمت های محصولات آن ها نیز بسیار زیاد می باشد . نمایندگی معتبر و با تجربه رایبد خاویار همواره ثابت کرده که محصولات با کیفیت و درجه یکی به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد . شما عزیزان با مراجعه به نمایندگی های معتبر خرید و فروش خاویار ارگانیک می توانید از این محصولات با کیفیت بهره مند شوید .

بهترین خاویار ایران

خاویار ها یک ماده غذایی با قیمتی بالا می باشند . دلیل این گران بودن هم کمیابی و با خاصیت بودن این ماده ارزشمند می باشد . یکی از دغدغه های مشتریان همیشگی انواع خاویار ، میزان کیفیت خاویار های مختلف می باشد و از این رو مشتریان همیشه نگران این هستند که مبادا خاویار کیفیت پایین خریداری کنند . اما خوشبختانه نمایندگی های با اعتبار و مورد اعتماد هم در سراسر ایران یافت می شود که بهترین خاویار های ایران را به شما هم میهنان عرضه خواهد کرد .بهترین خاویار های ایران یکی از بهترین خاویار های ایران ، خاویار با کیفیت و پر طرفدار بلوگا می باشد که شهرتی جهانی دارد .

خاویار مازندران

مازندران یکی از استان های سواحل دریای خزر می باشد که یکی از عوامل مهم در صید و تولید خاویار های بسیار با کیفیت و طبیعی می باشد . مازندران نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد . زیرا هر ساله تعداد زیادی از خاویار های صید شده توسط صیادان را به کشور های خارجی صادر می کند . تولید خاویار در مازندران دارای رونق خوبی می باشد . این محصولات بسیار مقوی طرفداران خیلی زیادی در سراسر کشور و حتی سراسر جهان دارند . خاویار های ارگانیک را می توانید از استان مازندران با قیمت های مناسب خریداری نمایید .

خرید خاویار

خاویار ها بسیار ماده های مقوی هستند که انرژی به خصوصی به شخص مصرف کننده می دهد . همچنین خاویار ها دارای طعمی عالی و بویی خوشایند می باشد که همین امر مشتریان زیادی را از سراسر جهان به سوی خود می کشد . برای خرید خاویار راه های بسیاری در ایران و خارج از کشور وجود دارد . یکی از این راه ها خرید به صورت آنلاین از نمایندگی های معتبر و قابل اعتماد می باشد . شما عزیزان با مراجعه به نمایندگی معتبر رایبد خاویار می توانید خاویار های ارگانیک و مرغوبی تهیه و خریداری نمایید .

انواع ویتامین های موجود در خاویار

  • ویتامین A
  • ویتامین D
  • ویتامین E
  • ویتامین K
  • ویتامین C
  • وتیامین (B1)
  • ریبوفلاوین (B2)
  • نیاسین (B3)
  • کولین (B4)
  • پانتوتنیک اسید (B5)
  • ویتامین B6
  • فولات (B9)
  • ویتامین B12
  • و……

قیمت انواع خاویار

 

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

عرضه خاویار در فروشگاه

چند نوع خاویار ایرانی در فروشگاه ها عرضه می شود؟

عرضه خاویار در فروشگاه چگونه است؟ ایران باتوجه به منابع طبیعی ای که دارد توانسته …

دیدگاهتان را بنویسید