خرید خاویار اصل - رایبد خاویار
قیمت خاویار ۲۵ و ۵۰ گرمی

قیمت خاویار ۲۵ و ۵۰ گرمی بلوگا امپریال تاپ

قیمت خاویار 25 و 50 گرمی بلوگا امپریال تاپ قیمت ثابتی ندارد و  متناسب با نوع سفارش شما قیمت متفاوتی خواهد داشت. شما برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت بزرگ و معتبر رایبد خاویار مراجعه کنید و از نرخ روز انواع خاویار بلوگا مطلع شوید.

اگر بخواهیم پرفروش ترین خاویار ایران را معرفی کنیم…!

کشور ما تولید کننده خاویار های مرغوب و با کیفیت می باشد که یکی از بهترین خاویار های تولید شده و پر فروش که بین افراد از محبوبیت بسیاری برخوردار است،خاویار بلوگا می باشد. این نوع خاویار از فیل ماهی استحصال می‌شود و ارزشمندترین رقم خاویار در دنیا به حساب می‌آید. در صورتی که قیمت خاویار ۲۵ و ۵۰ گرمی بلوگا امپریال تاپ نسبت به خاویار حاین خاویار به سه دسته تقسیم می‌شود که هر کدام افراد زیادی را به دلیل طعم بی نظیر به خود جذب کرده است. خاویار بلوگا بسیار پر خاصیت است و برای هر گروه سنی افراد قابل استفاده می باشد.

انواع خاویار بلوگا ایرانی در بازار

خاویار بلوگا ایرانی بهترین کیفیت را نسبت به خاویار های کشور دیگر دارد و بین افراد بسیار محبوب است این نوع خاویار طعمی نزدیک به طعم گردویی و سایز آن درشت تر از بقیه خاویار هاست. شما میتوانید خاویار بلوگا مرغوب ایرانی را با بهترین قیمت از بازار بزرگ رایبد خاویار خریداری کنید و از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید. این نوع خاویار از فیل ماهی به دست می آید و مهمترین نوع خاویار رقم صادراتی جهان به حساب می آید. انواع خاویار بلوگا در بازار:

  • بلوگا امپریال تاب
  • بلوگا امپریال
  • بلوگا رویال

قیمت خاویار ۲۵ و ۵۰ گرمی

محبوبیت خاویار بلوگا امپریال تاپ

محبوبیت این نوع خاویار بین طرفداران داخلی و خارجی به دلیل طعم بی نظیر و سایز درشت آن می باشد که از بقیه نوع خاویار ها دلنشین و خوش طعم تر است. سایز درشت آن نیز افراد زیادی را به خود جذب کرده این نوع خاویار برای صادر شدن بیشتر به کشور های اروپایی فرستاده می‌شود. خاویار بلوگا از فیل ماهی استحصال شده  و بهترین خاویار دنیا به حساب می آید. این خاویار سایز بین 2.7 تا 3.5 میلی متر دارد ولی سایز صادراتی بلوگا بیشتر سایز 3تا 3.3 میلی متر می باشد. خاویار بلوگا امپریال تاپ درشت تر و قیمت بالایی نیز نسبت به دو نوع دیگر خاویار بلوگا دارند.

سفارش خاویار بلوگا امپریال تاپ در وزن های مختلف

همان طور که میدانید مرکز معتبر رایبد خاویار انواع خاویار های با کیفیت و مرغوب را که در ایران با بهترین شرایط تولید می‌شوند، با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد و البته در کنار این ویژگی ها شما میتوانید خاویار با وزن دلخواه و متفاوتی را از این مرکز خریداری بکنید. برای مثال خاویار بلوگا امپریال تاپ در وزن های 25، 50، 100، 125گرم تا 1 کیلو به بالا در مرکز ما برای شما عزیزان موجود است . خاویار بلوگا به سه دسته تقسیم می‌شود که این نوع کیفیت بالا و دانه های درشت تری نسبت به بقیه دارد و همین موضوع باعث محبوبیت آن بین افراد شده است.

قیمت خاویار ۲۵ و ۵۰ گرمی

عرضه انواع خاویار بلوگا در وزن 25 و 50 گرم

در شرکت ما خاویار در وزن های مختلفی به فروش می رسد از 25 گرم تا بالا 1 کیلو گرم که ما آن ها را  به اندازه نیاز شما که از ما خریداری میکنید در قوطی های مخصوص قرار خواهیم داد. شما عزیزان برای خرید خاویار و آگاهی قمیت میتوانید به سایت ما مراجعه کنید و از آخرین نرخ روز خاویار اطلاعات کسب کنید . خاویار 50 گرمی با کیفیت و مرغوب در فروشگاه معتبر ما موجود می باشد.

از کجا خاویار بلوگا امپریال تاپ بخریم؟

خرید و فروش خاویار در فروشگاه بزرگ ما به صورت صادراتی و داخلی می باشد .این مرکز معتبر بهترین خاویار های اصل بلوگا با قمیت مناسب را در اختیار شما قرار می دهد. شما میتوانید حضوری و غیره حضوری خاویار مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین برای خرید خاویار بلوگا امپریال تاپ میتوانید به دفتر مرکزی رایبد خاویار در گیلان و هم نمایندگی های آن در استان های کشور عزیزمان مراجعه کنید. نمایندگی های موجود در استان های ایران:

  • تهران
  • همدان
  • تبریز
  • کرج

قیمت خاویار ۲۵ و ۵۰ گرمی

خرید انواع خاویار بلوگا از رایبد

شرکت ما برای شما راه های آسان تری قرار داده است که خرید خود را ثبت کنید. شما برای خرید می‌توانید از دو روش حضوری و غیرحضوری استفاده نمایید. در مجموعه ما انواع خاویار های با کیفیت و قیمت مناسب برای فروش موجود می باشد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و از قیمت روز خاویار های آگاهی کامل را کسب کنید. دفتر مرکزی ما در استان گیلان و نمایندگی هایی در استان های  کشور عزیزمان برای شما خریداران وجود دارد .

قیمت خاویار بلوگا با کیفیت در مرکز فروش رایبد

قیمت خاویار ها در سراسر دنیا در حال تغییر کردن می باشد و نرخ ثابتی ندارند.شرکت ما خاویار های مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند. سایز درشت و طعم منحصر به فرد بلوگا بین افراد از محبوبیت خاصی بر خوردار می باشد ، بیشتر به کشور های اروپایی صادر خواهد شد مردم برای حفظ سلامت خود از خاویار استفاده میکنند و شرکت رایبد خاویار بهترین خاویار های اصل ایرانی را  در اختیار شما قرار خواهد داد. نرخ روز خاویار بلوگا در مرکز فروش رایبد:

  • بلوگا امپریال تاب ۲ میلیون ۳۰۰ هزار تومان
  • بلوگا امپریال ۲ میلیون ۱۰۰ هزار تومان
  • بلوگا رویال ۱ میلیون ۶۵۰ هزار تومان

چرا خاویار بلوگا قیمت بالایی دارد؟

دلیل قیمت بالای خاویار ارزشمند بودن آن می باشد. این نوع خاویار بین افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است و قمیت آن در سراسر جهان ثابت نیست. این نوع خاویار طعم نزدیک به گردو و بادام دارد سایز درشت و خاصیت های فراوان افراد زیادی را سمت خود جذب کرده است. کیفیت خاویار های ایرانی به دلیل بهترین شرایط تولید آن بالا می باشد و در تمام دنیا کیفیت بالا تری را قسمت خود کرده است. برای خرید خاویار اصل ایرانی میتوانید به شرکت رایبد خاویار مراجعه کنید و بهترین خاویار های مرغوب و با کیفیت را از ما خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به عنوان مثال برای آگاهی از قیمت خاویار ۲۵ و ۵۰ گرمی بلوگا امپریال تاپ می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

قیمت خاویار ۲۵ و ۵۰ گرمی

راه های شناخت خاویار بلوگا اصل

خاویار بلوگا چون در بین افراد بسیار محبوب است خریداران آن به اصل بودن آن توجه بسیاری می‌کنند. شرکت ما بهترین خاویار های مرغوب و با کیفیت را در اختیار شما قرار داده است. شما عزیزان برای ثبت سفارش خود می‌توانید با کارکنان ما در ارتباط باشید و از نرخ روز خاویار و ویژگی های آن مشاوره بگیرید. مشاورین ما پاسخگو به سوالات شما عزیزان هستند. مشخصات خاویار بلوگا اصل ایرانی:

  • استحکام نسبتاً کم
  • طیف رنگی آن خاکستری، طوسی، مشکی و زیتونی
  • سایز بین 2.7 تا 3.5 میلی متر
  • شکل ظاهری بیضی و نامتقارن
  • تاریخ انقضاء بین سه تا شش ماه

طریقه ارسال خاویار های سفارشی

برای حفظ کیفیت سفارش شما آن را در قوطی های مخصوص قرار خواهیم داد و در کنار آن از تکه یخ یا یخ های ژله ای استفاده می‌کنیم تا کیفیت اولیه خود را حفظ کند. ارسال از شرکت ما برای شما عزیزان در شهری که نمایندگی وجود داشته باشد معمولا رایگان است و پرداخت هزینه درب منزل انجام می شود. پیک های مخصوص حمل خاویار را در عرض کمتر از 24 ساعت با رعایت نکات بهداشتی و نگهداری به دست شما می رسانند. در شهری که نمایندگی وجود نداشته باشد سفارشات با روش های مختلف ارسال می شود:

  • ترمینال هوایی
  • اتوبوس رانی
  • پیک شرکت
  • کالا رسان

حفظ کیفیت خاویار تا چند وقت

خاویار ها در بسته بندی های اصل و با کیفیت حدودا 9 ماه ماندگاری دارند ولی اگر درب بسته باز شود خاویار موجود بین یک هفته تا 10 روز ماندگار است. البته که روش صحیح نگهداری خاویار و دمای مناسب در حفظ کیفیت و ماندگاری خاویار بسیار مهم است و نباید آنرا فراموش کنید. برای نگهداری خاویار در مراکز فروش خاویاری از یخچال های مخصوص استفاده می شود که دمای مناسبی دارند. شما نیز بعد از خرید می توانید خاویار را با بسته بندی در یخچال معمولی بگذارید ولی تکه یخ هایی در کنار آن قرار دهید. لازم بذکر است که خاویار نباید فیریز شود و دمای مناسب نگهداری بین 3+ تا 3- است.

قیمت خاویار ۲۵ و ۵۰ گرمی

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

صادرات خاویار به ژاپن

صادرات خاویار بلوگا امپریال برای کریسمس

صادرات خاویار بلوگا امپریال برای کریسمس از طریق فروشگاه رایبد خاویار امکان پذیر می باشد. …