خرید خاویار اصل - رایبد خاویار
قیمت هر کیلو خاویار سیاه

قیمت خرید خاویار صادراتی بلوگا در ایران

قیمت خرید خاویار صادراتی بلوگا در ایران چند است؟ خاویارهایی که صادراتی باشند دارای یک ویژگی خاص تری از بقیه خاویارها می باشند. مهم ترین نمونه خاصیتی که خاویار صادراتی دارد سایز درشتی است که دارا می باشد و همین مورد سبب شده تا قیمت این خاویار از بقیه نمونه خاویارهای موجود گرانتر باشد برای استعلام قیمت خاویارهای صادراتی با مشاورین فروش مجموعه رایبد خاویار در ارتباط باشید.

خرید انواع خاویار صادراتی ایرانی

خرید انواع خاویار صادراتی ایرانی به چه صورت است؟ لیست قیمت خاویار ایرانی را به جهت صادرات یا عرضه، می توانید با توجه به موقعیت مکانی خود و در جایی که زندگی می کنید، برای تهیه خاویار خود به نمایندگی معتبر و بی واسطه در کشور همانند رایبد خاویار مراجعه نمایید. نمایندگی رایبد خاویار به دلیل وجود فروشگاه آنلاین خود خرید مشتریان را آسان نموده است و کیفیت بین گونه های این نمایندگی با دیگر برند ها فرق می کند به دلیل شرایط پرورش خاویار در مزارع آن.

شرایط خرید خاویار صادراتی در ایران

شرایط خرید خاویار صادراتی در ایران به چه صورت است؟ صادرات خاویار در ایران هر ساله افزایش می یابد، زیرا محصول های ایران ارزش بسیار بالایی به جهت کیفیت ها و همچنین خواص ها دارد. تخم خاویار از لحاظ رنگی به انواع گوناگونی تقسیم می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها تخم خاویار طلائی، تخم خاویار سرخ و از همه مهم‌تر تخم خاویار سیاه است. خاویارهای موجود در ایران زیر مجموعه خاویارهای سیاه می باشند، که در دریای خزر می زیستند.

قیمت خرید خاویار صادراتی

قیمت خرید خاویار صادراتی ایران

قیمت خرید خاویار صادراتی ایران را می توانید با مراجعه به فروشگاه بزرگ و مجموعه تولیدی رایبد خاویار بدست آورید. خاویاری که در صادرات رتبه اول را به خود اختصاص داده است امپریال فیل ماهی می باشد که در ایران موجود است و ابتدا از کشور ما به دیگر نمایندگی های خارجی به جهت همکاری به راحتی صادر می گردند. خاویار در ظرف‌های کوچک فروخته می‌شود به این معنا که باید در یک وعده مصرف شود. ماهی خاویار با نام تجاری استورژون از خانواده تاس ماهیان است و گونه‌های آب زی کم‌نظیری هستند.

قیمت خرید خاویار صادراتی

خرید عمده خاویار صادراتی ایران

خرید عمده خاویار صادراتی ایران را جهت تمایل می توانید از نمایندگی  معتبر و بسیار بزرگ رایبد خاویار انجام نمایید چرا که این برند دارای مجوز صدور انواع ماهیان خاویاری به کشورهای مختلف و مد نظر شما می باشد.  قیمت‌های خاویار در بازار داخلی بسیار متمایز تر از قیمت و نرخ کشورهای خارجی می باشد‌. اگر توجه به ظرفیت های بسیار کوچک خاویار تا به حال کرده باشید به این معنا است که محصول در یک وعده مصرف شود.

عرضه خاویار صادراتی به صورت تخصصی

عرضه خاویار صادراتی به صورت تخصصی  در مجموعه بزرگ تولیدی رایبد خاویار انجام می‌شود برای مشتری های داخلی و خارج از کشور.  برای صادرات باید به نمایندگی مراجعه کنید که دارای انواع مجوز ها به جهت فروش باشد تا، تا محصول ها به صورت قانونی از مرز ایران  خارج گردد. انواع خاویار ایران و جهان در کل به ۲۸ گونه تقسیم بندی می شوند، که زیر مجموعه هایی را دارد و ۵ گونه مهم آن در ایران زندگی می کند.

عرضه خاویار صادراتی در سراسر جهان

عرضه خاویار صادراتی در سراسر جهان به چه صورت است؟ کدام نمایندگی بیشترین عرضه خاویار را دارد در ایران؟  برای پاسخ به انواع سوال های خود که برای تو شما مبهم می باشد می توانید به نمایندگی و مجموعه بزرگ تولیدی رایبد خاویار به صورت حضوری و غیرحضوری حضوری مراجعه کنید.  به طور کلی ماهیان خاویاری به سه دسته تقسیم می شوند و مهمترین آنها خاویار سیاه می‌باشد. خاویار سیاه نیز تنها در ایران پیدا می‌شود و بومی کشور ما هستند.

انواع خاویار

  • سیاه
  • طلایی
  • سرخ
  • و…

قیمت خرید خاویار صادراتی

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

قیمت خاویار آسترا در تبریز

قیمت خاویار آسترا در تبریز

قیمت خاویار آسترا در تبریز چند است؟ برای اطلاع از قیمت انواع خاویارها به سایت …