خرید خاویار اصل - رایبد خاویار
خریدار خاویار

خریداران خاویار در ایران

خریدار خاویار در ایران بخوبی خویار درجه یک ایران را می شناسند. این محصول دریایی به دلیل خواص بسیاری که دارد در خریداران توجه زیادی را جلب کرده است و به عنوان ماده غذایی مقوی در سفره ایرانیان قرار دارد.
خاویار در ایران و جهان طرفداران بسیاری دارد و بسیاری از افراد با وجود گران بودن آن هزینه ی بسیاری را می پردازند ، خاویار در سال های اخیر با کاهش تولید مواجه گردیده و بدین دلیل قیمت سرسام آوری دارد .
خاویار به طور سالانه ۳ تن تولید در ایران دارد که انواع مختلفی دارد و در ادامه به بررسی آن می پردازیم .

خریداران خاویار

دانستنی ها در مورد خاویار برای خریداران در ایران

خاویار محصولی بسیار کمیاب است که به طور عمده در دریای خزر یافت می شود و خریداران خاویار چه در ایران و جهان برای پیدا کردن آن فقط به ایران می آیند .
در دنیا ۲۷ گونه خاویار یافت می شود که از این انواع پنج گونه ی ممتاز آن در بازار های جهانی در دریای خزر یافت می شود. خاویار از گونه تاس ماهیان است و از ۷۵ درصد پروتئین و ۲۵ درصد کلسترول تشکیل شده است و نام دیگر آن استروژن است .
بیش از ۹۰ درصد از خاویار جهان در دریای خزر یافت می شود که به پنج گونه

  • فیل ماهی
  • قره برون
  • روس
  • ماهی شیپ
  • ماهی اوزون برون

فیل ماهی بزرگ ترین ماهی خاویار ایران است و از نظر کیفیت رتبه یک را داراست ، قره برون گونه ماهی مستقلی است که در گذشته به ماهی روس معروف بود و به ترکی به معنای بینی سیاه است.

خریداران خاویار

قیمت خاویار برای خریداران در ایران

قیمت خاویار بسیار گران است و بر اساس عرضه و تقاضا تایین می گردد که عرضه آن محدود شده است و در نتیجه قیمت آن نسبت به اقلام غذایی دیگه بیشتر است .
البته دلیل اصلی گرانی این قیمت برای خریداران ایرانی دست دلال ها در آن است که کسی نمی تواند جلوی آن ها را بگیرد و محصولات در هیچ صورتی نمی تواند از دریا به مشتریان برسد و دلیل دوم گرانی ماهی خاویار وجود وجود حقوق کارگران و نرخ تورم است که حتی سازمان های تامین نهاد های تولیدی نیز زیر نظر دلالان اداره می شود.

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

خاویار اصل کیلویی چند

خاویار اصل کیلویی چقدر است؟

خاویار اصل کیلویی چند؟ خاویاری که در ایران تولید می شود انواع مختلفی دارد و …

دیدگاهتان را بنویسید