خرید خاویار اصل - رایبد خاویار
لیست انواع خاویار های ایرانی

لیست انواع خاویار های ایرانی

در این مطلب این خواهیم به طور مختصر به توضیح لیست انواع خاویار های ایرانی که در کشور ما پرورش و تولید می شود بپردازیم. همان طور که می دانید ایران کشوری است که آن را به خاویار می شناسند و اکثر خاویار های دنیا از منطقه ما صادر می گردد. دریای خزر بزرگترین محل زندگی ماهیان خاویاری در دنیاست که بیش از ۹۰ درصد ماهیان خاویاری را در خود جای داده است.

لیست انواع خاویار های ایرانی در یای خزر

ماهی هایی که در ایران تولید و پرورش داده میشوند شامل گونه های ماهی خاویاری در دریای خزر می‌باشند.

  1. فیل ماهی یا بلوگا
  2. تاس ماهی ایرانی با قره برون
  3. تاس ماهی روسی یا چالباش
  4. اوزون برون یا سوروگا
  5. ماهی خاویاری شیپ

اما علاوه بر این پنج گونه رقم های دیگری نیز به صورت وارداتی از نقاط دیگر وارد کشور ما شدند و در حال تکثیر و تولید آن در کشور هستیم که شامل رقم سیبری استرلیاد و بستر می باشد. به منظور شناخته انواع خاویار باید موارد زیر را مد نظر داشت:

  • شفافیت و زیبایی رنگ دانه ها
  • خاویار تقلبی دانه های بسیار تیره رنگ دارد
  • نوع بسته بندی خاویار اصل شیک و حرفه ای می باشد
  • برند های خاویار تقلبی معمولا نا آشنا هستند
  • و…..

خاویار بلوگا ایرانی

این خاویار از بزرگترین ماهی خاویاری دریای خزر که فیل ماهی می باشد به دست آمده خاویار این ماهی گرانترین خایار جهان است.

 

خاویار آسترا ایرانی

خاویار آسترا از تاس ماهی به دست می آید. تاس ماهی ها ۳ نوع هستند، تاس ماهی ایرانی و تاس ماهی روسی و شیپ خانواده تاس ماهیان دریای خزر را تشکیل می دهند.

 

خاویار سوروگا ایرانی

از لحاظ اندازه کوچکتر از دو نوع دیگر خاویار می باشد ولی بسیار خوش طعم تر است. این خاویار از ماهی ازون برون به دست می آید.

فروش انواع خاویار ایرانی

قیمت انواع خاویار در بازارهای مختلف

قیمت انواع خاویار در بازار چند است؟ خاویار های زیاد در بازار های مختلف ایران و حتی در جهان عرضه می شود . این محصولات با ارزش در جهان از خاصیت های بالایی برخوردار هستند که توسط شما عزیزان گرامی از شرکت معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به فروش می رسد.

لیست قیمت عمده خاویار در ایران و جهان

شما عزیزان گرامی می توانید با مراجعه به سایت بزرگ رایبد خاویار از قیمت های مناسب و بروز شده و مناسب هر روز مشاهده کنید مجموعه ی معتبر رایبد خاویار مناسب ترین قیمت های خاویار را به شما عزیزان اعلام می کنند.

مراکز عرضه کننده انواع خاویار در ایران

مراکز مختلف خاویاری در کشور عزیزمان ایران وجود دارد که خاویار های با کیفیت و انواع مختلفی از آن ها را عرضه می کند . این محصول با ارزش توسط شرکت معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب و با کیفیت عالی به فروش می رسد.

قیمت روز انواع خاویار در بازار های جهانی

قیمت روز انواع خاویار در بازارهای مختلف چند است؟ خاویار های مختلف در بازار های جهانی به فروش می رسد . این محصولات با ارزش در جهان از خاصیت های زیادی برخوردار است که دارای طرفدار های بسیار زیاد می باشد . این محصول توسط نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می رسد.

خرید خاویار با شرایط بهتر در ایران

خاویار های زیادی در سرزمین پهناور ایران به فروش می رسد . این محصول با ارزش از ارزش فوق العاده غذایی برخوردار هستند . بهترین نوع خاویار خاویار های با کیفیت بلوگا هستند که از شرکت معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به فروش می رسد.

بازار فروش انواع خاویار در ایران

خاویار های مختلف در بازار های مختلف ایران عرضه خواهد شد . این محصولات با ارزش از پروتئین های زیادی تشکیل شده و به همین سبب از محبوبیت بالایی برخوردار هستند که توسط شرکت معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به فروش می رسد.

نمایندگی های رسمی و تخصصی خرید خاویار

نمایندگی های بسیاری در وطن عزیزمان ایران در زمینه خاویار فعالیت می کنند که از محبوبیت بالایی در بین دوستداران خاویار برخوردار هستند مجموعه معتبر رایبد خاویار خاویار های مرغوب و اصل را به شما عزیزان با کیفیت بالا به فروش می رساند.

سفارشات عمده و خرده خاویار در کل جهان

خاویار های مختلف به کشور های مختلف صادر می شود این محصولات با ارزش از پروتئین های زیادی برخوردار بوده است که در حال حاضر در کشور عزیزمان ایران توسط نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به فروش می رسد.

خرید خاویار از شرکت های بزرگ

خاویار های با کیفیت و مرغوب در شرکت های مختلف خاویاری از جمله شرکت معتبر رایبد خاویار به فروش می رسد یکی از بهترین نوع خاویار که خاویار های با کیفیت بلوگا است توسط شرکت معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه می شود.

انواع ویتامین های موجود در خاویار

  • ویتامین A
  • ویتامین D
  • ویتامین E
  • ویتامین K
  • ویتامین C
  • وتیامین (B1)
  • ریبوفلاوین (B2)
  • نیاسین (B3)
  • کولین (B4)
  • پانتوتنیک اسید (B5)
  • ویتامین B6
  • فولات (B9)
  • ویتامین B12
  • و….

لیست انواع خاویار های ایرانی

 

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

صادرات خاویار به ژاپن

صادرات خاویار ایران به ژاپن

صادرات خاویار به ژاپن از ایران با بهترین برند از طریق بهترین فروشگاه اینترنتی صورت …

دیدگاهتان را بنویسید