خرید خاویار اصل - رایبد خاویار
صادرات خاویار با بهترین برند

صادرات خاویار با بهترین برند

صادرات خاویار با بهترین برند به چه صورت است؟ سایت های خرید و فروش خاویارهای اصیل ایرانی چه نام دارد؟ برند رایبد خاویار چیست؟ ویژگی های درون این نمایندگی چه چیزی است که مصرف کننده های زیادی را دارد؟ برای پاسخ سوال خود میتوانید به سایت رایبد خاویار و فروشگاه بسیار معتبر این نمایندگی مراجعه کنید.

صادرات خاویار با انواع بسته بندی

صادرات خاویار با انواع بسته بندی در کشور به روش های مختلف صورت گرفته می شود. هر نمایندگی می تواند بهترین کیفیت ها را داشته باشد از برندهای دیگر. برای خرید خاویار ایران و صدور توسط هر نمایندی ابتدا باید مجوزهای صدور ماهیان خاویاری را از نمایندگی ببینید تا در هنگام صادرات مشکل برای شما پیش نیاید و محصول های مد نظرتان به صورت قانونی عرضه شود. ماهی خاویار از نظر رنگ سه نوع است که شامل مروارید سیاه از فیل ماهی و خاویار آسترا یا خاویارطلایی از تاس ماهی و خاویار ریز سوروگا از اوزون برون می باشد.

نحوه صادرات خاویار بلوگا

صادرات خاویار با وزن های مختلف از ایران

صادرات خاویار با وزن های مختلف از ایران به کشورهای خارجی جهان از جمله کشورهای اروپایی و آسیایی عرضه می شود. ایران تنها بزرگترین و بهترین تولید کننده و پرورش دهنده ماهیان خاویاری می باشد. خاویارهای موجود در ایران را نمیتوانید به صورت اینکه تولید شوند، در کشورهای خارجی ببینید و تنها از کشور ایرا محصول ها را به کشور خود میتوان وارد کرد به صورت قانونی.

انواع وزن های فروش خاویار

  • 30 گرمی
  • 50 گرمی
  • 100 گرمی
  • 200 گرمی
  • 500 گرمی
  • یک کیلویی
  • دو کیلویی

صادرات خاویار از ایران به دیگر کشورها

صادرات خاویار از ایران به دیگر کشورها را میتوانید از طریق نمایندگی و برند بزرگ و معتبر رایبد خاویار ایرانی انجام نمایید. رایبد خاویار به دلیل اینکه خود تولید کننده و فروشنده محصول های ایرانی می باشد بی واسطه محسوب می شود و نرخ های میان محصول هایش نیز ثابت است. خاویارهای موجود در رایبد خاویار به دلیلاینکه با کیفیت ترین نوع هستند و اصل می باشند دارای طعم های خوشایند و ارزش های غذایی بسیار زیادی می باشند.

نمایندگی های مهم فروش خاویار

  • رایبد خاویار
  • خاویار ایران
  • قروق تالش
  • باهو خاویار
  • و…

تولید و صادرات خاویار با برند رایبد خاویار

تولید و صادرات خاویار با برند رایبد خاویار به عالی ترین نحوه ممکن در کشور انجام می شوند برای اعتماد و جلب رصایت مشتری ها. مصرف کننده های عزیز میتوانند به روش های مختلفی از رایبد خاویار تهیه محصول های خود را انجام نمایند و تنها کافیست به سایت نمایندگی و برند بزرگمان رجوع کنند. اگر اولین بار است که میخواهید خرید خود را انجام دهید میتوانید از مشاورهای موجود در رایبد خاویار اطلاعات کافی را در باره محصول ها دریافت کنید.

انواع برند های تولید کننده خاویار در ایران

انواع برند های تولید کننده خاویار در ایران بسیار هستند به دلیل اینکه ایران دارای 5 گونه از مهم ترین گونه های ماهیان خاویاری درون دریای خزر بسیار بزرگ و پهناور می باشد. برای خرید عالی خود می توانید به برند خاویار ایران رجوع کنید، زیرا این نمایندگی تمام خاویارها را در بسته بندی بسیار سالم و لوکس در میان مشتریان به همراه قیمت های مناسب با نوع محصولات قرار می دهد. پروتئین موجود در خاویار متشکل از اسیدهای آمینه آرژنین ، هیستامین ، ایزولوسین ، لیزین و میتونین است.

صادرات خاویار با بهترین برند خاویار در بازار جهانی

صادرات خاویار با بهترین برند خاویار در بازار جهانی از طریق رایبد خاویار می توان انجام داد. خاویارهای مرغوب ایرانی از جمله، خاویار ماهی فیل ماهی به دلیل کیفیت و مرغوبیتی که نزد همه کشورهای خارجی جهان از جمله اروپایی، که دارد برای صادرات بیشترین رتبه را به خود اختصاص نموده است. یکی از علت های مهم ماهیان خاویاری به دریای خزر می توانید وضعیت مناسب و مطلوب دریای خزر باشد.

صادرات خاویار خوب و درجه یک

صادرات و فروش خاویار خوب و درجه یک را در قیمت های عالی و کیفیت ها و بسته بندی های اصل می توانید از طریق برند رایبد خاویار انجام دهید در هر کجای کشور که می باشد. نمایندگی رایبد خاویار دارای قیمت های بسیار مناسب میان هر یک از گونه های خاویاری مرغوب و طبیعی خود می باشد. وابستگی زیاد ایران در سال های گذشته باعث شد که این کشور از سالهای قدیم تا به الان رتبه و جایگاه خود را حفظ نماید. مصرف خاویار از ابتلا به بیماری افسردگی و بیماری های قلبی عروقی پیشگیری می کند؛ چرا که در خاویار غلظت اسیدهای چرب از نوع امگا 3بسیار بالاست.

خاویار ماهیان خاویاری مهم صادراتی

  • بلوگا
  • کالوگا
  • بلوگا درجه یک
  • بلوگا درجه دو

صادرات خاویار با بهترین برند

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

ارزش غذایی خاویار

اطلاعات غذایی خاویار | جدول ارزش غذایی خاویار اصل

ارزش غذایی خاویار فوق العاده بالاست. وجود انبوهی از ویتامین ها و مواد معدنی در …