خرید خاویار اصل - رایبد خاویار
فوايد خاويار سياه چیست؟

خرید مروارید سیاه خاویار تالش

خرید مروارید سیاه خاویار تالش در بازرهای ایرانی و خارجی به صورت عمده انجام می شود. بعد از صید ماهی خاویار انها را به کارخانه های تولیدی می فرستند تا بعد از فرایندهای انجام شده روی محصول وارد بازار فروش کنند. این فرایندها در هر مرکزی متفاوت است و باعث تفاوت در بسته بندی محصولات می شود. (به ان برند تجاری می گویند.) در کشور ایران برندهای معروفی وجود دارد که در بازار جهانی به شهرت رسیده است.

خرید مروارید سیاه خاویار تالش در بازارها به راحتی انجام می شود چون این برند در اغلب فروشگاه های این محصولات به فروش گذاشته است.

انواع خاویار تالش

تالش به صورت عمده نیاز اکثر شهرهای ایران را در زمینه خاویار تامین کرده است ، که به اشکال مختلف به دست خریداران می رسد. خاویار تالش به سه نوع کنجدی ، منجمدی ، دودی وجود دارد. جالب است بدانیدکه تالش نام یکی از شهرهای گیلان است که خاویار ان بسیار معروف است و این اسم برگرفته از کیفیت بالای این محصول است.

ویژگی های خاویار تالش

برخی از ویژگی های خاویار عبارت است از:

  • تولید در وزن دلخواه برای خریدار
  • زیرشاخه ماهی بلوگا
  • نرخ قیمتی ارزان

خاویار تالش را می توان در بازار به صورت کلی و جزئی خریداری کنیم. مروارید قروق تالش را می توان از بازار ماهی فروشان یا در مراکز فروش به صورت اینترنتی خریداری کرد. با قیمتی ارزان در اختیار خریداران قرار داده می شود.

بازار خرید خاویار تالش

خرید خاویار تالش در بازار استان های گیلان و مازندران است که به شهرهای دیگر ارسال می شود. خاویار تالش در بسته بندی ۱۰ گرمی ، ۲۰ گرمی ، ۵۰ گرمی ،۱۰۰ و ۲۰۰ گرمی و… بسته بندی می شود و باتوجه به بسته بندی ها قیمت ها هم متفاوت می شود.

خاویار بلوگا تالش خرید

خاویار بلوگا که از بهترین نوع گونه‌های ماهیان خاویاری دریای خزر کشور می‌باشد. مشتریانی که تمایل به خریدی با کیفیت و درجه یک محصولات ماهیان خاویاری اصیل دریای خزر را علاوه بر امپریال بلوگا دارند. می‌توانند جهت تمایل به خرید اینترنتی بسیار مطمئن و به همراه اصیل‌ترین و تازه‌ترین محصولات به فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور مراجعه کنند. و یا همچنین جهت خریداری حضوری که محدودیتی را برای خریداران شهرهای مختلف کشور ایجاد می‌نمایند، به نمایندگی و سایت فروشگاه خاویار شیلات ایران مراجعه نمایند.

خرید مروارید سیاه خاویار

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش خاویار بلوگا

خرید انواع خاویار در تالش

خرید انواع خاویار در تالش معمولا به طور عمده خریداری می شود زیرا این گونه …

دیدگاهتان را بنویسید