خرید خاویار اصل - رایبد خاویار
فروش خاویار به صورت عمده

مرکز خاویار اوزون برون در تهران

مرکز خرید خاویار در تهران کجاست و چگونه می توان آدرس مراکز ها را دریافت کرد؟ این سوال برای خرید حضوری توسط مصرف کننده ها همیشه پیش می آید. برای دریافت نزدیک ترین نمایندگی های مربوطه شما می توانید به شماره های پشتیبانی شرکت تماس و آدرس نمایندگی ها را دریافت کنید. در شهر تهران بخش هایی مانند چیتگر، تجربش و …. نمایندگی های برند رایبد خاویار وجود دارد.

مرکز تولید و توزیع خاویار اوزون برون در تهران

در استان تهران مراکز هایی هستند که می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید به آنها و خاویارهای این برند را تهیه کنید. در رایبد خاویار و این مراکزها علاوه بر خاویار ازون برون، تمام دیگر گونه های خاویاری ایرانی نیز با کیفیت های تازه و اصل وجود دارد. خاویار ازون برون را سوروگا می نامند که قیمت نسبتا ارزانی را به نسبت دیگر گونه ها دارد چرا که از ریز تربن گونه موجود در دریای خزر می باشد.

علاوه بر خاویار ازون برون دیگر گونه های موجود در رایبد خاویار عبارتند از:

خاویار بلوگا

بلوگا امپریال تاپ

بلوگا رویال

الماس بلوگا

خاویار بری

خاویار استرا

و….

خرید مستقیم خاویار از شرکت رایبد خاویار

خرید مستقیم خاویار از شرکت رایبد و نمایندگی های این شرکت امکان پذیر می باشد. برای دریافت نزدیک ترین شعبه های خرید خاویار رایبد می توانید به سایت فروشگاه اصلی این شرکت و نمایندگی بزرگ ایرانی مراجعه نمایید. در فروشگاه اینترنتی نیز تمام محصولات موجود می باشد که هر هفته موجودی هایشان شارژ مجدد می شوند برای مصرف کننده ها.

مرکز خرید خاویار در تهران

چگونه در تهران خاویار بخریم؟

در تهران می توانید به دو روش بسیار مطمعن خاویارهای مورد نظر خود را خریداری کنید. اولین روش حضوری می باشد. برای خرید حضوری می توانید به نزدیک ترین شعبه های موجود خاویاری در تهران مراجعه کنید. آدرس مجموعه ها را نیز می توانید از مشاورهای موجود در مجموعه دریافت کنید. دومین روش که آسان ترین راه ممکن است، خرید آنلاین محصولات ازفروشگاه می باشد.

در تهران خاویار بخرید و درب منزل تحویل بگیر

شما می توانید در منزل خود ثبت سفارش را از سایت و یا به صورت تماس تلفنی انجام دهید، سپس در کمتر از چند ساعت، محصول را درب منزل تحویل بگیرید و با استفاده از کارت خوان هزینه مورد نظر را پرداخت کنید. همچنین یکی از بهترین ویژگی این است که ارسال برای مصرف کننده ها رایگان می باشد. خاویارهای سیاه  و یا همان ایرانی که انواع مختلفی دارند را در این نمایندگی می توانید در وزن دلخواه خود خریداری کنید. وزن بسته بندی های خاویاری عبارتند از:

15 گرمی

25 گرم

30 گرم

50 گرم

100 گرم

125 گرم

و…

تحویل  خاویار و پرداختش در تهران

تحویل گرفتن خاویار در تهران و شهرهای نزدیک به آن برای مصرف کننده ها، کمتر از 24 ساعت می باشد. نحوه پرداخت خاویار نیاز اینگونه است که پس از تحویل خاویار درب منزل، خریدار می توانید یا به صورت آنلاین و اینترنتی هزینه را پرداخت کند و یا با استفاده از کارت خوانی که راننده تحویل خاویار دارد، قیمت محصول مورد نظر را محصول را پرداخت کند.

ارسال رایگان خاویار برای تمام نقاط تهران

در تهران و شهرهای نزدیک به تهران که راننده نمایندگی رایبد خاویار بتواند محصول را حضوری خدمت مصرف کننده عرضه نماید، ارسال نیز رایگا می باشد و به پای نمایندگی است هزینه ارسال هر چقدر که باشد. خاویارهای موجود در رایبد خاویار را می توانید در هر زمان که بخواهید تهیه کنید چرا که به صورت هفتگی محصول ها با تازه ترین کیفیت ممکن، شارژ خواهند شد در سایت فروشگاه این نمایندگی.

مرکز خرید خاویار در تهران

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

توصیه میزان مصرف خاویار

قیمت روز خاویار در بهار ۱۴۰۲

قیمت روز خاویار در بهار ۱۴۰۲ بر اساس شرایط های تولید و بسته بندی محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید