خرید خاویار اصل - رایبد خاویار

فروش خاویار اصل در مشهد

فروش خاویار به صورت عمده و تک در فروشگاه های شهر های مختلفی انجام می شود که باعث می شود افراد برای خرید آن دچار مشکل نشوند. فروش خاویار در مشهد در مراکز خاصی صورت می گیرد که با تقاضای زیادی روبرو می شود.
یکی از ارزشمند ترین و گران ترین غذاهای دنیا خاویار می باشد. این ماده غذایی از تخم بارور نشده ی گونه های خاصی از ماهی ها تهیه می شود که در مصرف آن فواید زیادی نهفته است.

فروش خاویار

فواید مصرف خاویار

خاویار ماده ای بسیار پر خاصیت است که در آن فواید زیادی وجود دارد. این ماده بسیار پر انرژی است و دارای منایع پروتئینی و چربی و امگا ۳ می باشد که نیاز بدن را تامین می کنند.
همه اسید های آمینه مورد نیاز و ضروری برای بدن در خاویار وجود دارد که باعث ساخته شدن هورمون ها و آنزیم های مختلف بدن می شود و در روند درمان بیماری های مختلف و بهبودی پس از عمل های جراحی بسیار مفید فایده است.
برخی دیگر از خواص خاویار به شرح زیر می باشد.

  • پیشگیری از بیماری های گوارشی
  • جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی
  • کاهش سطح کلسترول خون
  • جلوگیری از ابتلا به افسردگی
  • افزایش سطح توان و نیروی بدن

فروش خاویار

فروش انواع خاویار

این ماده پر خاصیت که از ماهیان خاویاری بدست می آید دارای ۳ نوع

  • خاویار بلوگا
  • خاویار آسترا
  • خاویار سوروگا

می باشد. خاویار بلوگا از فیل ماهی، آسترا از تاس ماهی و سوروگا از ماهی ازون برون تهیه می شود که هرکدام دارای خصوصیات ظاهری ویژه ای هستند.
درشت ترین دانه خاویار را نوع بلوگا دارد که نسبت به بقیه مرغوب تر است و ماهی آن بسیار درشت است. خاویار آسترا دارای تنوع رنگی بالایی است و اندازه آن متوسط می باشد و طعم بسیار خوبی دارد.
خاویار سوروگا دارای کوچکترین اندازه نسبت به بقیه می باشد و خوش طعم است.
هر یک از انواع خاویار های نام برده شده در دریای خزر به فراوانی یافت می شوند که کشور های دیگر از آنها بی بهره می باشند به همین دلیل تقاضای زیادی از جانب کشور های اروپایی و عربی برای صادرات وجود دارد.
قیمت فروش خاویار بسیار گران است و جزو غذاهای اشرافی محسوب می شود انواع طبیعی و مرغوب آن ها را می توان از تولیدکنندگان ایرانی در شهر های شمال تهیه کرد.

فروش خاویار

مراکز فروش خاویار در مشهد

در شهر های مختلف ایران از جمله مشهد خاویار های اصل و مرغوب دریایی و پرورشی به فروش می رسند تا افراد در هر شهری که هستند بتوانند خاویار خرید کنند و از مزایای آن بهره مند شوند.
در شهر مشهد خاویار ها در فروشگاه های مواد غذایی دریایی که انواع ماهی ها، خاویار، میگو و… را دارند با قیمت مناسب و عالی به فروش می رسانند.

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

توصیه میزان مصرف خاویار

قیمت روز خاویار در بهار ۱۴۰۲

قیمت روز خاویار در بهار ۱۴۰۲ بر اساس شرایط های تولید و بسته بندی محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید