خرید خاویار اصل - رایبد خاویار

فروش خاویار بری در ایران

فروش خاویار بری یا سیبری که به خاویار سورگا شباهت زیادی دارد و در شمال روسیه یافت می شود با تقاضای زیادی روبرو شده است. چون این خاویار در کشور ما یافت نمی شود، مراکز فروش خاویار بری در ایران این محصول را از کشور روسیه وارد می کنند.
خاویار در واقع تخم های بارور نشده ماهیان خاویاری که کمیاب می باشند است و در مصرف آن مزایا و فواید زیادی وجود دارد. این ماده غذایی بسیار گران قیمت و ارزنده است و یکی از راه های کسب درامد ایرانیان از صادرات آن حاصل می شود.
کشور ما ایران از نظر دارا بودن ماهی های خاویاری در سطح بالایی قرار دارد و بیشتر سهم خاویار دنیا در ایران قرار دارد. ایران در ردیف ۵ کشور تولید کننده و پرورش دهنده ماهی های خاویاری می باشد و از نظر اقتصادی برایمان بسیار با اهمیت است.

فروش خاویار بری

ماهی های خاویاری

می توان انواع ماهی های خاویاری را به صورت زیر تقسیم بندی کرد این ماهی ها به تعداد زیادی در دریای خزر موجود می باشند.

  • فیل ماهی
  • ماهی قره برون
  • چالباش
  • ماهی شیپ
  • ماهی اوزون برون
  • ماهی بری

هرکدام از این گونه های ماهی خاویار های خاصی را تولید می کنند. برای استخراج خاویار از شکم این ماهی ها آن را برش داده و خاویار ها را بیرون می آورند.

فروش خاویار بری

ماهی خاویاری بری

این ماهی که می توان از آن با نام ماهی سبیری نیز یاد کرد ماهی بومی ایرانن نیست و در شمال روسیه زندگی می کند که محل زندگی آن آب های سرد و شیرین رودخانه ها می باشد.
این ماهی نیمه مهاجر می باشد و در رودخانه های سیبری مانند اب، لناتاکولیما و حوضه دریاچه بایکال زندگی می کند. از نظر ظاهری این ماهی به چالباش شباهت دارد با این تفاوت که دارای تیغه های آبششی بادبزنی و پوزه کوتاه تر و بریدگی لب عمیقتر نسبت به چالباش است.
طول بدن این ماهی به ۲ متر می رسد و وزن آن از ۵۶ تا ۱۰۰ کیلوگرم ممکن است باشد. طول مدت زمانی که خاویار در شکمش تولید می شود ۴ سال است که همین ویژگی کوتاه بودن زمان تخم گذاری آن را برای خاویار فروشان مناسب کرده است.
در ضمن این ماهی برای ماهی پرورشی بسیار مناسب می باشد و دارای خاویار های مرغوبی است که خاویار بری شباهت زیادی به خاویار سورگا دارد و دارای طیف رنگی طوسی تیره تا مشکی می باشد.

فروش خاویار بری

مراکز فروش خاویار بری

این خاویار که دارای تنوع رنگی بالایی است در ایران موجود نمی باشدو در سیبری و در رودخانه های اب سرد و شیرین یافت می شود. به همین دلیل ایرانیان باید آن را وارد کنند و در فروشگاه ها به فروش برسانند.
هنگام خرید از این مراکز فروش خاویار به اصل بودن آن دقت کنید. خاویار اصل حتی از بسته بندی آن نیز مشخص است و دانه های آن دارای شکل طبیعی و یکنواختی می باشند.

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

خرید خاویار بری اصل

خرید خاویار بری اصل ایرانی | فروشگاه رایبد خاویار

خرید خاویار بری اصل ایرانی از مراکز معتبر ایرانی به صورت غیرحضوری یعنی اینترنتی و …

دیدگاهتان را بنویسید