خرید خاویار اصل - رایبد خاویار
صادرات خاویار ایران به کشورهای مختلف اروپایی مانند سوئیس یکی از اهدافی ست که شرکت های بزرگ و مطرح تولید کننده آن را دنبال می کنند.

صادرات خاویار ایران به سوئیس

صادرات خاویار ایران به سوئیس وکشورهای مختلف اروپایی مانند آلمان و بلژیک یکی از اهدافی ست که شرکت های بزرگ و مطرح تولید کننده آن را دنبال می کنند. ایران به لحاظ منابع طبیعی به اندازه ای قوی ست که می توان شاهد تولید و صادرات محصولات مختلف از مناطق مختلف کشور بود. چرا که هم اقلیمی مطلوب داشته و هم از نظر جغرافیایی دسترسی خوبی به مناطق مختلف دنیا دارد. لذا اغلب محصولات مرغوب تولید شده در کشور برای صادرات به سراسر دنیا انتخاب می شوند. خاویار یکی از تولیداتی ست که ایران توانسته نام خود را به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده آن در دنیا مطرح کند. چرا که حجم زیادی از خاویار طبیعی و درجه یک جهان توسط شرکت های فعال در کشور به دنیا ارائه می شود.

صادرات خاویار ایران به سوئیس

خاویار درجه یک ایران

آنچه به عنوان خاویار ایران در کشورهای مختلف دنیا محبوبیت خوبی کسب کرد است، از نظر کیفیت و طعم بسیار عالی بوده و مصرف کننده های مختلف آنها را به صورت وِیژه انتخاب و خرید می کنند. لذا در سالهای اخیر که شرایط تولید خاویار در ایران بهتر شده، می توان شاهد صادرات بهتر این محصول به کشورهای مختلف دنیا بود. تا جایی که گونه های مختلفی از خاویار ایرانی در بازار جهانی عرضه می شوند.

برخی از این گونه ها عبارت اند از:

  • خاویار قرمز
  • خاویار ماهی اوزون برون
  • خاویار فیل ماهی
  • خاویار طلایی
  • خاویار آسترا

صادرات خاویار ایران به سوئیس

کشورهای اروپایی را می توان مهمترین مشتریان خاویار ایران دانست. زیرا کیفیت این محصول مورد تایید آنها بوده و همیشه مقادیر زیادی از انواع خاویار را خریداری می کنند. این موضوع به شرکت های ایرانی فرصتی داده است تا بتوانند از ظرفیت بازارهای این کشورها بهره گیرند. صادرات خاویار ایران به کشورهایی مانند سوئیس، بلژیک و آلمان سبب شده شرکت های تولید کننده به صورت تخصصی تر بر روی محصول خاویار فعالیت کرده و فروش تولیدات خود را افزایش دهند.

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

خرید انواع محصولات خاویار

قیمت فروش خاویار در نمایندگی

قیمت فروش خاویار همیشه در نمایندگی های رسمی مناسبتر بوده و راحت تر خریداران به …

بدون دیدگاه