خرید خاویار اصل - رایبد خاویار
خرید خاویار فیل ماهی

خرید خاویار فیل ماهی در اصفهان

خرید خاویار فیل ماهی در اصفهان را چگونه می توان انجام داد؟ خاویار فیل ماهی دارای گونه های مختلفی از جهت سایز دانه ها و … دارد. هر کدام از این گونه ها را می توانید همراه با لیست محصولات دیگر از سایت فروشگاه اصلی رایبد خاویار دریافت کنید.

خاویارهای موجود در شرکت رایبد خاویار

به طور کلی کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کننده و صادر کننده خاویارهای سیاه می باشد، مروارید سیاه بومی دریای خزر کشور است و به همین دلیل، کشور ما بهترین نمایندگی های فروش ماهیان خاویاری را دارد.
شرکت و نمایندگی بزرگ رایبد خاویار دارای بهترین گونه های خاویاری ایرانی است که هر کدام این محصول ها با تازه ترین کیفت میان مصرف کننده عای داخلی و خارجی عرضه می شود. این محصولات عبارتند از:

بلوگا

بری

استرا

سوروگا

الماس

استرلیاد

کلاسیک

و….

کیفیت خاویار فیل ماهی (بلوگا) ایرانی

فیل ماهی یکی از بزرگترین گونه در بین ماهیان خاویاری موحود در دریای خزر می باشد. این ماهی دارای با کیفیت تربن خاویار است. خاویار بلوگا جزو کمیاب تربن محصولات خاویاری ایرانی است چرا که شرایط و زمان استحصال این خاویار متفاوت تر از دیگر گونه هاست. بلوگا از جهت طعم،سایز دانه ها، کبفیت، رنگ، دارای گونه های مختلف می باشد که این گونه ها عبارتند از:

الماس

امپریال تاپ

امپریال

رویال

درجه یک

درجه دو

شما می توانید از طریق فروشگاه محصولات مورد نظر خود را در وزن های مختلف که از ۲۵ گرمی شروع می شود، خریداری کنید.

خرید خاویار فیل ماهی

لیست قیمت خاویارهای ایرانی

لیست قیمت تمام گونه های خاویارهای ایرانی موحود در نمایندگی رایبد خاویار را می توانید در کمترین زمان ممکن، تنها با مراجعه کردن به سایت فروشگاه اینترنتی این نمایندگی، برای خود دریافت کنید. در لیست قیمت محصولات، وزن های آنها نیز درج شده. البته لیست قیمت صادراتی و کیلویی خاویارهای موجود در فروشگاه جدا می باشد‌. خاویار انواع مختلفی دارد که بر عکس اسمش به یک گونه ختم نمی شود.

خرید خاویار فیل ماهی

نحوه خرید خاویار فیل ماهی در اصفهان

اگر در اصفهان حضور دارید و قصد خرید حضوری محصولات خاویاری را از رایبد خاویار دارید، می توانید نزدیک تربن شعبه های نمایندگی رایبد خاویار را جست و جو و کنید و با دریافت آدرس، خرید خود را انجام دهید. و اگر میخواهید به صورت غیر حضوری خاویار را تهیه کنید کافیست به صورت تلفنی، و یا ثبت سفارش از طریق سایت فروشگاه، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

انواع روش های خرید خاویار

اینترنتی

حضوری

خاویار به اصفهان چگونه ارسال می شود؟

همانطور که روش خرید غیر حضوری را در مطالب قبل برای شما گفته ایم، پس از ثبت سفارش خود به صورت آنلاین، شما می توانید در کمترین زمان ممکن محصول را تحویل بگیرید. نحوه ارسال محصولات از طریق شرکت به تمام نقاط کشور اینگونه می باشد که، ابتدا خاویارها را درون یونولیت قرار میدهیم و روی آن یخ های مخصوص حمل که به آنها خشک یا ژله ای می گویند، گذاشته می شود. سپس یونولیت را بسته و از طریق باربری های مورد نظر برای مصرف کننده ارسال خواهیم کرد.

خرید خاویار فیل ماهی

مدت ماندگاری خاویار در یخچال

خاویار ها را به هیچ وجه نباید برای نگهداری درون فریزر بگذارید‌. خاویار را که درب آن پلمپ است بعد از تهیه کردن، بسته بندی و درب محصول را باز نکنید، از مان تولید تا تاریخ انقضایی که زیر محصولات درج شده است، می توانید از آنها داخل یخچال نگهداری کنید. اما اگر زمانی که درب پلمپ شده خاویار باز شود، شما بین ۷ تا ۱۰ روز زمان دارید تا محصول را مصرف کنید. زیرا خواص خاویار رفته رفته کم می شود و آن نیر می تواند عوض گردد.

خرید خاویار فیل ماهی

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش خاویار بلوگا

مرکز فروش خاویار فیل ماهی در بوشهر

مرکز فروش خاویار بلوگا در بوشهر کجاست؟ برای فروش خاویار در ایران مراکز فروش مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید