خرید خاویار اصل - رایبد خاویار
فروش خاویار به صورت عمده

فروش خاویار پرورشی به صورت عمده

فروش خاویار به صورت عمده تنها توسط شرکت و مراکز پرورش دهنده صورت می گیرد. برای خرید نیاز به شناخت این فعالین و شرکت های بسته بندی خواهید داشت. یکی از شرکت های معتبری که در ایران فعالیت دارد و انواع خاویارهای تولید شده را به طور مستقیم به دست مشتری می رساند رایبد خاویار است.

تولید ماهی خاویار پرورشی

ماهیان خاویاری پرورشی در استان هایی مانند گیلان، مازندران، اصفهان و خوزستان تولید می شوند. طی سالهای اخیر بنا به دلایل متعددی اعم از اربین رفتن نسل این ماهی ها عده ای زیادی از افراد و فعالین، اقدام به تولید ماهیهای خاویاری در شهرهای مختلف کشور ایرن نموده اند. برخی از این دلایل که باعث تولید انواع ماهی خاویاری پرورش ماهی خاویاری در حجم های مختلف شده است عبارتند از:

صید بی رویه ماهی های خاویاری

ممنوع شدن صید فصلی برخی ماهی ها

کاهش چشمگیر تعداد ماهی های خاویار دریای خزر

افزایش تقاضای بازار داخلی

رونق صادارت انواع خاویار ایرانی

افزایش خریداران خارجی خاویار ایران

گسترش شرکت های صادر کننده خاویار

رونق سرمایه گذاری بخش خصوصی

ارز آوری به واسطه صادرات

تولید بیشتر گوشت انواع ماهی خاویار

و…..

انواع ماهیان خاویاری برای استحصال خاویار در ایران

به ماهی های استروژنی که در ایران وجود دارد ماهی های خاویاری می گویند این ماهی ها دارای تخم بارور نشده ای هستند که پس از استحصال ایت تخم را خاویار می نامند. ماهی مختلفی در ایران به صورت پرورشی تولید می شود. هر یک از این ماهی های خاویاری دارای یک نوع خاویار با ویژگی خاصی می باشد. انواع ماهی های خاویاری که در ایران وجود دارد و از آنها خاویار استحصال می شود عبارتند از:

فیل ماهی

تاسماهی

قره برون

شیپ

چالباش

اوزون برون

سیبری

استرلیاد

و….

فروش خاویار به صورت عمده

تولید و پرورش خاویار اصل ایرانی

ایران کشوریست که دارای انواع مختلفی از خاویارهای باکیفیت می باشد. خاویارهایی که در این کشور به صورت دریایی و پرورشی وجود دارد اصل می باشند. تولید خاویار در ایران سال های زیادی است که به صورت چشم گیری در حال افزایش می باشد. بهترین نمونه خاویارهای اصلی که در ایران به فروش می رسد اصل می باشد. برای خرید انواع خاویار اصل ایرانی با مجموعه فروشگاههای فروش خاویار در ایران اعم از رایبد خاویار در ارتباط باشید.

انواع خاویار ها برای خرید و فروش به صورت عمده

همانطور که در بالا این متن برایتان اشاره کردیم ایران کشوریست که دارای ماهی های خاویاری مختلفی می باشد. تنوع در نوع ماهیان خاویاری سبب تنوع در انواع خاویارهای تولید شده در ایران شده است. برای خرید انواع نمونه خاویارهایی که در ایران تولید می شود به صورت های عمده و خرده فقط کافیست به مجموعه های معتبری همچون رایبد خاویار مراجعه نمایید.

انواع خاویارهای تولید شده در ایران

بلوگا

الماس

آسترا

بری

سوروگا

کلاسیک

آرایشی

و…

فروش خاویار به صورت عمده

خرید خاویار برای بازار داخلی

خاویار در بازار ایران به صورت خرده و عمده معامله می شود و به فروش می رسد. خرید انواع خاویار در بازارهای داخلی خیلی آسان است فقط کافیست به سایت رایبد خاویار مراجعه نمایید و یا با شماره ای که در این صفحه مشاهده می نمایید تماس حاصل فرمایید و از این طریق خاویاری که مد نظر دارید را با یک قیمت مناسب تهیه و خریداری نمایید.

خرید خاویار برای بازار صادراتی

یکی از انواع مواد غذایی که در تمام بازارهای داخلی و خارجی مورد معمله قرار گرفته خاویار می باشد. تهیه و خرید انواع خاویار برای بازارهای صادراتی به منظور صادرات خاویار می باشد. صادرات خاویار در ایران نیز توسط شرکت های مختلف که کار صادرات خاویار را انجام می دهند اعم از رایبد خاویار انجام می گیرد. برای اطلاعات مربوط به چگونگی صادرات انواع خاویار بهتر است با مشاورین مجرب فروش مجموعه رایبد خاویار در ارتباط باشید.

فروش خاویار به صورت عمده

قیمت اعلام شده برای عمده فروش داخل

خاویارها و انواع مختلفی که دارند به صورت خرده و عمده در بازارهای داخلی به فروش می رسند. شرکت های مختلف خاویاری براساس ویژگی هایی که خاویارهایشان دارند، آنها را قیمت گذاری می کنند. قیمت انواع خاویار برای خرید عمده به صرفه تر از خرده آن است. در این بخش از متن یک لیست قیمت از انواع خاویارهایی که داریم برایتان بیان می نماییم تا با قیمت خاویارهای موجود در ایران تا حدودی آشنا شوید.

فروش خاویار به صورت عمده

قیمت اعلام شده برای عمده فروشی صادراتی

وزن خاویارهایی که برای صادرات استفاده می شوند معمولا پنج و بالای پنج کیلو می باشد. صادرات انواع خاویار معمولا به صورت عمده می باشد. قیمت خاویارهایی که بالای پنج کیلو برای صادرات باشد بسیار مناسب تر می باشد. وزن خاویار خریداری شده بر قیمتی که انواع خاویارها دارند می تواند تاثیر گذار باشد. ما در این بخش یک لیست قیمت از خاویارهای صادراتی برایتان به نمایش می گذاریم.

دلیل تفاوت قیمت خاویار داخلی و صادراتی

قیمت خاویارهایی که در بازار داخل کشور به فروش می رسند با خاویارهایی که در بازارهای خارجی به فروش می رسند با یکدیگر متفاوت می باشد. خاویارهای داخلی بر حسب تومان ولی خاویارهای صادراتی برحسب یورو محاسبه می شوند. برای انواع خاویارهایی که از ایران خارج می شوند و مورد صادرات قرار می گیرند باید مجوزاتی گرفته شود و دریافت این مجوزها سبب ایجاد هزینه های اضافی شده و این امر سبب شده تا قیمت خاویارهای صادراتی گرانتر از بقیه انواع خاویارها باشد.

فروش خاویار به صورت عمده

شرایط بازار خاویار ایران در اروپا

یکی از محبوب ترین نوع خاویاری که در کل جهان مصرف می شود، خاویار ایرانی می باشد. خاویاری که در ایران تولید می شود یکی از انواع نمونه خاویارهای باکیفیت می باشد که در بازار کشورهای مختلفی اعم از اروپا با یک قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. برای خرید انواع خاویار از کشور ایران و صادراتش به کشور اروپا با نمایندگی های معتبری که در کشور وجود دارد مراجعه نمایید.

شرکت صادر کننده خاویار پرورشی

شرکت های مختلفی در کشور تاسیس شده اند که صادر کننده انواع خاویارهای پرورشی هستند. یکی از انواع شرکت های صادر کننده خاویار در ایران شرکت رایبد خاویار می باشد، این شرکت دارای تمامی مجوزات لازم برای صادرات خاویار می باشد. رایبد خاویار یکی از شرکت های باسابقه ایرانی در زمینه صادرات خاویار با یک تیم تخصصی می باشد، برای خرید انواع خاویارهای صادراتی می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

فروش خاویار به صورت عمده

مجوزات لازم برای صادرات خاویار به اروپا

برای خارج نمودن محصولی از ایران و صادر کردن آن از ایران نیاز به دریافت یکسری مجوزات خاصی می باشد که باید از سوی شرکت صادر کننده آن دریافت شود، خاویار نیز یکی از انواع این محصولات می باشد و از این امر مثتسنی نیست. هر کشوری برای صادرات محصولاتی که دارد باید براساس قوانینی که دارد مجوزاتی دریافت نماید و این مجوزات برای صادرات خاویار عبارتند از:

گواهی مبدا و مقصد

مجوز از اتاق بازرگانی

گواهی بهداشت

CITES

دامپزشکی

حمل و نقل

قرنطینه

و….

فروش خاویار به صورت عمده

قیمت خاویار در بسته های کوچک

بسته های کوچک خاویار دارای چه قیمتی هستند؟ معمولا بسته های کوچک تر چون خاویار از ظرف های بزرگتر در داخل ظرف های مخصوص و کوچکتر قرار می گیرند و ریپک می شوند گرانتر از وزن های بزرگتر می باشند. معمولا نوع بسته بندی نرمالی که در بازار داخل کشور ایران مورد خرید و فروش قرار گرفته است به صورت شیشه و ۵۰ گرمی است.

نحوه ارسال نمونه خاویار با مسافر

یکی از آسان ترین روشی که برای ارسال نمونه خاویار می توان از آن استفاده کرد، ارسال به صورت بار مسافری می باشد. ارسال نمونه خاویار به صورت بار مسافری بسیار آسان می باشد. هر فرد که قصد مسافرت دارد می تواند ۲۵۰ گرم خاویار خریداری و با خود از ایران خارج کند. برای خرید خاویار و ارسال آن به صورت بار مسافری با شماره ای که در این صفحه می بینید تماس حاصل فرمایید.

فروش خاویار به صورت عمده

تماس با رایبد خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
مدیر فروش رایبد خاویار مهرشاد فتحی
شماره رایبد خاویار شماره تماس: 09129723449
شماره تماس: 09114623642
تماس رایبد خاویار شماره تلفن ثابت: 02128426944
ایمیل رایبد خاویار پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
پیامک رایبد خاویار سامانه پیامکی: 30004505004335

مطلب پیشنهادی

توصیه میزان مصرف خاویار

قیمت روز خاویار در بهار ۱۴۰۲

قیمت روز خاویار در بهار ۱۴۰۲ بر اساس شرایط های تولید و بسته بندی محصولات …

دیدگاهتان را بنویسید